Sponsring

Vill du vara en del av KRF´s sponsornätverk?

År 2020 valdes Klagshamns Ryttarförening till Sveriges bästa ridskola! Ett pris vi är enormt stolta över och detta genom vårt ständiga arbete med vår värdegrund, vår Klagshamnsanda, och vårt fokus på hästvälfärd. Våra medlemmars ideella engagemang är oerhört stort och gör oss hela tiden lite bättre.

Den svenska ridskolan är unik. Ingen annanstans i världen finns ridsporten så tillgänglig som för så många som i Sverige.  Ridsporten är Sveriges näst största ungdomsidrott och en av de få idrotter där män och kvinnor, unga och gamla tävlar på lika villkor. Med en allt större exponering i media och över en halv miljon människor som regelbundet rider för motion och tävling erbjuds fina möjligheter att nå en stor och attraktiv målgrupp för de bolag som väljer att sponsra ridsporten. Ridning är också den största handikappidrotten i Sverige.

I Klagshamns Ryttarförening sätter vi stort värde på våra sponsorer och gör allt för att ett partnerskap
med oss ska bli så värdeskapande som möjligt.

Vi har färdiga sponsorpaket, men skräddarsyr självklart även sponsoravtal för att det bli så bra som möjligt för våra partners.

Intresserad? Varmt välkommen att kontakta:
Johnny Nilsson
E-post: info@krf.nu